Ajutor - Pentru familii

Pentru familii

Familiile pot găsi furnizori de servicii de îngrijire a copiilor pe Babysits prin pagina noastră de căutare. Puteți introduce orașul, adresa sau codul poștal în bara de căutare pentru a vedea furnizorii de servicii de îngrijire a copiilor din zona dvs.

Furnizorii de îngrijire a copiilor interesați vă pot contacta și dacă aveți un profil complet și vizibil.

Dacă doriți să trimiteți un mesaj unui furnizor de îngrijire a copiilor, îl puteți contacta accesând profilul său și făcând clic pe butonul „contact”.

Vă rugăm să rețineți: pentru a contacta sau a răspunde furnizorilor de îngrijire a copiilor, vizibilitatea profilului dvs. trebuie să fie publică sau numai pe platformă și trebuie să aveți un abonament Premium activ.

Vedeți prețul abonamentului Premium.

Puteți face upgrade la un abonament Premium prin pagina de upgrade (după înregistrare) sau prin aplicația Babysits.

Vă puteți anula oricând abonamentul Premium. Puteți face acest lucru cu ușurință pe pagina Premium.

Dacă v-ați abonat la un abonament Premium prin aplicația iOS, va trebui să vă anulați abonamentul prin Apple. Puteți face acest lucru în setările dispozitivului dvs. prin ID-ul Apple, sub Abonamente.

Dacă mai aveți zile pentru abonamentul Premium, puteți utiliza în continuare serviciile premium pentru aceste zile rămase după anularea abonamentului Premium.

Dacă întâmpinați probleme la anularea abonamentului Premium, vă rugăm să ne contactați.
Contactați serviciul clienți

În unele țări, există o funcție de rezervări prin care puteți rezerva întâlniri direct prin intermediul platformei. În aceste țări puteți planifica o programare solicitând o rezervare pe profilul furnizorului de îngrijire a copiilor sau în căsuța de e-mail.

Dacă nu vedeți această opțiune, în țările în care rezervările nu sunt acceptate, puteți coordona programările direct prin sistemul de mesagerie, acordând detalii cu furnizorul de îngrijire a copiilor.
Aflați mai multe despre sistemul de rezervări Babysits.

Da, poti! Când abonamentul dvs. Premium a fost anulat, puteți încă trimite mesaje noilor furnizori de servicii de îngrijire a copiilor în perioada contractului. Când expiră perioada contractului, puteți continua conversațiile pe care le-ați început deja în timpul abonamentului Premium, dar nu mai puteți începe conversații noi.

Cât de mult plătiți unui furnizor de îngrijire a copiilor va depinde de furnizorul de îngrijire a copiilor și de situație.

Furnizorii de îngrijire a copiilor își stabilesc propriile tarife pe oră pentru babysitting, în funcție de salariul minim, calificările, abilitățile și experiența lor. Puteți vedea asta pe profilul lor.

De asemenea, puteți seta rata pe care doriți să o oferiți unui potențial furnizor de îngrijire a copiilor în profilul dvs.

La sfârșitul zilei, depinde de tine și de furnizorul de îngrijire a copiilor să ajungi la un acord cu privire la cât le vei plăti.
Tarifele orare pot varia în funcție de numărul de copii pe care îi aveți, de sarcinile necesare, de tipul furnizorului de îngrijire a copiilor și de locația locului de muncă de babysitting.

În unele jurisdicții, este obligatoriu din punct de vedere legal să se încheie un contract. Din acest motiv și pentru a face experiența de babysitting mai ușoară pentru ambele părți, vă sugerăm să completați și să parcurgeți formularul nostru de admitere.

Citiți formularul de admitere

Dacă ați avut o experiență negativă cu un furnizor de îngrijire a copiilor prin Babysits, puteți lăsa o recenzie și/sau blocați utilizatorul.

În orice caz, vă rugăm să raportați furnizorul de îngrijire a copiilor echipei noastre de asistență prin intermediul paginii de profil. Babysits vor fi apoi înștiințați cu privire la aceste rapoarte și vor lua orice măsuri care ar putea fi necesare.
Contactați serviciul clienți

Le trimitem în mod regulat notificări de memento și e-mailuri și ascundem profilurile inactive pe pagina noastră de căutare. Cu toate acestea, există și câțiva pași pe care îi puteți lua:
* Pe profilurile lor puteți vedea ultima lor activitate și timpul mediu de răspuns. Vă recomandăm să contactați furnizorii de servicii de îngrijire a copiilor care au fost activi recent pentru a vă crește șansele de a obține un răspuns.
* E posibil ca babysitterele să nu fi văzut sau citit primul tău mesaj. În acest caz, poate fi util să-i contactați din nou.
* Ultimul sfat este să fii tu însuți activ. Dacă îngrijitorul vede că nu ai fost activ de ceva timp sau că nu răspunzi la mesajele tale, poate ajunge la concluzia că nu mai cauți o babysitter și sunt șanse să nu te contacteze.

Părinții pot solicita o rambursare completă* a abonamentului lor Premium în termen de 14 zile de la cumpărare. După 14 zile, din păcate, nu putem oferi rambursări.

  • Acest lucru se aplică numai abonamentelor Premium achiziționate direct de la Babysits. Plățile prin terți, cum ar fi Apple, sunt excluse.
    Contactați serviciul clienți pentru a solicita o rambursare.

Pe pagina premium a contului dvs., este posibil să vedeți un buton „Actualizați metoda de plată”. Dacă da, puteți face clic pe acest buton pentru a vă actualiza metoda de plată.

Dacă nu vedeți acest buton, în prezent nu este posibil să actualizați detaliile contului dvs. bancar pentru abonamentul Premium. Vă rugăm să ne contactați în acest caz, dacă doriți să vă actualizați detaliile contului bancar.

Pagină premium
Contactați serviciul clienți