Termeni și condiții

Termeni și condiții

Pentru accesul și utilizarea website-urilor, aplicațiilor sau serviciilor Babysits („platforma”), se aplică următorii termeni, condiții și reguli legale aferente. Acceptând termenii și condițiile noastre, ești, de asemenea, de acord să respecți și să fii obligat în mod legal la politica noastră de confidențialitate.

Vezi condițiile pentru:

  • Toți utilizatorii
  • Condiții suplimentare pentru părinții care au cont premium
  • Condiții suplimentare pentru companiile care au cont premium business

Toți utilizatorii

Aceste condiții se aplică pentru toate actele (legale) de la Babysits B.V. și pentru tine în calitate de utilizator al platformei, cu excepția cazului în care acestea nu sunt notate în mod explicit, în totalitate sau parțial. Abaterile convenite sunt valabile numai dacă acestea sunt înregistrate prin cuvântul scris, semnat de ambele părți pentru aprobare.

Articolul 1 - Conținut

Babysits oferă o platformă online, care facilitează contactul dintre părinți/tutori și furnizorii de servicii de îngrijire a copiilor. Babysits nu este o agenție intermediară și nu acționează ca parte contractantă.

Babysits a compilat conținutul acestei platforme cu cea mai mare atenție. Cu toate acestea, toate informațiile de pe această platformă referitoare la îngrijirea copiilor provin de la terți, și anume solicitanții sau furnizorii de servicii de babysitting. Acești terți sunt responsabili pentru acuratețea și exhaustivitatea acestor informații. Babysits nu sunt responsabili pentru conținutul reclamelor postate și/sau calitatea și comportamentul părinților/tutorilor, copiilor și/sau bonelor.

Articolul 2 - Informații

Dacă dorești să utilizezi acest serviciu, trebuie să te asiguri că informațiile tale (inclusiv adresa de e-mail și, după caz, numele, adresa, codul poștal și numărul contului bancar) sunt complete, corecte și actuale. În plus, garantezi că ești persoana (juridică) care spui că ești și că ești autorizat să utilizezi serviciul nostru.

Informațiile pe care le completezi în profilul/jobul tău vor fi postate online pe platforma Babysits, deci acestea pot fi căutate public. Aceasta înseamnă că motoarele de căutare (cum ar fi Google) îți pot indexa profilul/jobul.

Este posibil ca terți să folosească informațiile tale pentru a putea încheia un acord cu tine. Babysits respectă confidențialitatea tuturor și, prin urmare, nu va utiliza informațiile personale în alte scopuri decât cele menționate. Informațiile personale nu vor fi puse la dispoziția terților fără acordul explicit al utilizatorului. Babysits poate face o excepție în cazul în care are loc un abuz (la discreția Babysits, a se vedea și articolul 13 din acești termeni) a serviciilor sale.

Articolul 3 - Drepturi de proprietate intelectuală

Drepturile de proprietate intelectuală se referă la tot ceea ce este asociat cu serviciul. Acestea, incluzând drepturile la texte, imagini, design, logo-uri, nume comerciale și orice alte denumiri proprietare, sunt proprietatea exclusivă a Babysits și a licențiatorilor săi. Dacă orice drept de autor, marcă înregistrată sau alte drepturi încorporate în reclame sunt încălcate, victima este responsabilă să întreprindă acțiuni împotriva celui ce a încălcat drepturile sale. Utilizatorul despăgubește Babysits pentru toate revendicările, indiferent de motiv.

Articolul 4 - Răspundere

Babysits își propune să aducă cererea și oferta de servicii de îngrijire a copiilor pe internet în același loc prin intermediul platformei sale. Babysits nu este o agenție intermediară și nu este partea contractantă cu privire la bonă.

Babysits nu poartă nici o responsabilitate în ceea ce privește bona selectată și părinții/tutorii și/sau candidații și calitatea finală a muncii lor. Ești responsabil/ă pentru (pre)selecția, conversațiile și angajamentele (financiare) cu candidații pe baza propriilor nevoi și criterii.

Stabilirea și menținerea contactului cu bona, îngrijitorul, părinții sau organizația de îngrijire este pe propriul risc și inițiativă.

Selecția finală și decizia de a avea încredere în cineva care să aibă grijă de copilul tău depinde în totalitate de tine. Babysits nu răspunde pentru daunele (tangibile și/sau intangibile și/sau consecințele) care decurg din reclame postate sau candidați selectați. Dacă o bonă, un părinte sau o organizație de îngrijire nu pare a fi de încredere, atunci am dori să aflăm acest lucru de la tine. Poți raporta acest fapt trimițând un e-mail la info@babysits.org.

Articolul 5 - Excludere

Babysits este autorizat să refuze (temporar sau permanent) accesul la platformă dacă nu respecți condițiile de plată și/sau nu plătești la timp și/sau dacă încalci acești termeni și condiții.

Mai mult, Babysits are dreptul să rezilieze sau să anuleze acordul cu tine imediat și fără intervenție legală, dacă tu, ca utilizator, nu îndeplinești obligațiile care rezultă din utilizarea acestei platforme și/sau condițiile generale în mod corespunzător sau la timp.

Babysits își rezervă dreptul de a întreprinde acțiuni în justiție împotriva ta atunci când este cazul. Babysits își rezervă dreptul de a elimina informațiile tale din baza sa de date, fără a oferi un motiv. Această platformă este destinată numai contactului dintre părinți/tutori, bone și organizații de îngrijire a copiilor.

Pentru a face babysitting, trebuie să ai 16 ani sau mai mult. Prin urmare, pentru utilizarea acestui serviciu se aplică o vârstă minimă de 16 ani. Dacă ai sub 18 ani, trebuie să ceri permisiunea părinților. Utilizatorul nu are dreptul la rambursarea achizițiilor la excludere.

Articolul 6 - Referințe/Reclame

Babysits nu sunt responsabili pentru conținutul website-urilor de la agenții de publicitate și/sau utilizatorii platformei.

Articolul 7 - Declinarea responsabilității

Ești de acord să despăgubești Babysits pe deplin pentru toate cererile posibile din partea ta și a terților care apar în orice mod și/sau legate de utilizarea platformei noastre și/sau a unui acord pe care îl ai prin utilizarea acestei platforme.

Articolul 8 - Securitate

Babysits se angajează să își asigure în mod rezonabil sistemul împotriva utilizării neautorizate și să ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate dacă acest lucru se va întâmpla. Cu toate acestea, Babysits nu poate garanta că utilizarea neautorizată nu va avea loc. De asemenea, Babysits nu poate garanta că platforma este întotdeauna accesibilă în toate momentele zilei.

Articolul 9 - Răspunderea cu privire la utilizarea platformei

Babysits declină orice răspundere pentru orice daune, directe sau indirecte, cauzate și/sau rezultate din utilizarea platformei. Babysits nu răspunde pentru daunele asociate cu utilizarea Babysits, cu excepția cazului în care dauna este rezultatul unei intenții sau neglijențe grave din partea Babysits. În acest caz, răspunderea Babysits este limitată la suma pe care utilizatorul a plătit-o pentru utilizarea Babysits, cu un maxim de €500.

Articolul 10 - Utilizare nedomestică

Utilizarea nedomestică a acestei platforme de către organizații precum agenții de îngrijire a copilului, creșe și/sau alte companii este permisă numai cu un cont business. Îngrijitorii nu se încadrează în această condiție.

Babysits își rezervă dreptul de a bloca utilizatorii în caz de încălcare (evaluată exclusiv de Babysits). În acest caz, utilizatorul care va comite ofensa nu va avea dreptul la rambursarea achizițiilor. Profilul său va fi șters și utilizatorii cu care a avut contact vor fi informați despre încălcare, dacă Babysits consideră că este necesar. Babysits are dreptul, fără avertisment sau notificare suplimentară, și fără a fi nevoie de intervenție legală, să impună o amendă direct reclamabilă de €1.000 (în cuvinte: o mie de euro) pentru încălcarea acestui articol. Pentru fiecare încălcare ulterioară a acestui articol, contravenția va fi taxată cu o amendă direct reclamabilă de €5.000 (în cuvinte: cinci mii de euro).

Articolul 11 - Forță majoră

Babysits poate suspenda implementarea unei obligații în temeiul acestui acord dacă obligația nu poate fi îndeplinită din cauza unui eveniment despre care se poate argumenta în mod rezonabil că este în afara controlului Babysits și care nu putea fi prevăzut în mod rezonabil în momentul încheierii contractului. Un astfel de eveniment include lucruri precum greva, excluderea, eșecul telecomunicațiilor, incendiul, furtul, deteriorarea legată de apă, sabotajul sau vandalismul.

Articolul 12 - Plângeri și cereri

Utilizatorii platformei pot depune reclamații și cereri către Babysits în scris.

Articolul 13 - Abuz

Prin „abuz” înțelegem: trimiterea de mesaje către alți utilizatori care încalcă drepturile sau confidențialitatea altora, cum ar fi trimiterea de informații comerciale nesolicitate și spam, formularea de comentarii dureroase sau jignitoare; utilizarea platformei în alte scopuri decât căutarea sau oferirea de servicii de îngrijire a copiilor, cum ar fi promovarea serviciilor; încălcarea drepturilor de proprietate intelectuală sau reproducerea publică a materialelor fără permisiune; și utilizarea acestui serviciu într-un mod în care serviciul nu este destinat. În plus, actele sau reclamațiile ilegale în urma utilizării acestui serviciu sunt, de asemenea, abuzive.

13.1 Babysits poate rezilia imediat acordul cu utilizatorul atunci când abuzul are loc fără o notificare prealabilă sau în consultare cu utilizatorul.

13.2 Babysits are dreptul de a percepe utilizatorului o amendă direct reclamabilă de €10.000 (în cuvinte: zece mii de euro), pe caz de abatere, fără avertisment sau notificare ulterioară și fără a fi nevoie de intervenție legală. În plus, Babysits își rezervă dreptul de a întreprinde alte acțiuni (legale) împotriva utilizatorului și de a solicita astfel de despăgubiri ca urmare a daunelor cauzate de utilizator.

Legea olandeză

Legea olandeză se aplică acestor condiții generale. Orice litigiu va fi supus judecătorului competent din Rotterdam, Olanda. Acești termeni și condiții pot fi modificați în orice moment de Babysits. Prin urmare, îți recomandăm să verifici în mod regulat acești termeni și condiții.

Condiții suplimentare pentru părinții care au un cont premium

Pentru a contacta furnizorii de servicii de îngrijire a copiilor, părinții trebuie să treacă la un cont premium. Un cont premium costă $19,99 pe lună (cu TVA inclus).

Articolul 1 - Condiții

Trecând la un cont premium pe platformă, ești de acord cu termenii și condițiile Babysits și condițiile suplimentare pentru un cont premium pentru părinți/tutori.

Articolul 2 - Plata

Aplicând pentru un cont premium, autorizezi ca Babysits să colecteze automat taxa pentru contul premium. Un cont premium pe Babysits costă $19,99 pe lună (incl. TVA).

Serviciile de procesare a plăților pentru utilizatorii de conturi premium pe Babysits sunt furnizate de Stripe și sunt supuse Acordului Stripe Connected Account, care include Termenii și Condițiile Stripe (colectiv, „Acordul de Servicii Stripe”). Acceptând acești termeni sau continuând să acționezi ca utilizator de cont premium pe Babysits, ești de acord să te supui Acordului de Servicii Stripe, ale cărui condiții pot fi modificate de Stripe din când în când. Ca o condiție ca Babysits să activează serviciile de procesare a plăților prin Stripe, ești de acord să furnizezi către Babysits informații exacte și complete despre tine și despre afacerea ta (dacă este cazul) și să autorizezi Babysits să le partajeze pe acestea și informațiile despre tranzacții legate de utilizarea serviciilor de procesare a plăților furnizat de Stripe.

Articolul 3 - Înregistrare și anulare

Acordul și abonamentul ulterior (contul premium) vor fi încheiate pe durata perioadei contractuale de o lună și pot fi începute în orice zi a lunii. Cu excepția cazului în care una dintre părți încetează acordul la timp (acest lucru este posibil până în ultima zi a termenului), acordul va fi reînnoit tacit pe durata termenului contractului. Anularea contului premium este încă posibilă înainte de sfârșitul fiecărei perioade contractuale. Dacă utilizatorul anulează înainte de sfârșitul termenului contractului, atunci contractul va fi reziliat la sfârșitul termenului contractului. În acest caz, utilizatorul nu are dreptul la rambursarea costurilor contului premium pentru zilele rămase din termenul contractului. La anulare, va fi luată în considerare o perioadă de o zi. Anularea contului tău premium se poate face cu ușurință online. După anulare, nu vor mai fi debitate costuri din contul dat, cu excepția cazului în care încă ne datorezi o taxă de abonament din luna (lunile) anterioară/e. În acest caz, suma restantă poate fi încasată automat.

Articolul 4 - Răcire

Dacă te înregistrezi pentru un abonament plătit, ești eligibil pentru o rambursare integrală a tuturor banilor plătiți într-o perioadă de paisprezece (14) zile începând de la data înregistrării pentru serviciul relevant („Perioada de răcire”) , în cazul în care te răzgândești din orice motiv sau nu. Cu toate acestea, nu ești eligibil pentru o rambursare dacă ai utilizat serviciul în orice moment în perioada de răcire.

Dacă dorești să primești o rambursare integrală a tuturor banilor plătiți, trebuie să contactezi Serviciul de Relații cu Clienții înainte de încheierea Perioadei de Răcire. În acest caz, îți vom trimite imediat o confirmare a primirii revocării printr-un mediu permanent (de exemplu, prin e-mail). Poți utiliza, de asemenea, următorul exemplu de formular de revocare, dar acest lucru nu este obligatoriu.

Exemplu de formular de revocare

(Dacă dorești să revoci contractul, te rugăm să completezi următorul formular și să îl trimiți la adresa listată mai jos.)

  • Destinatar Babysits, Schiedamse Vest 95D, 3012BG, Rotterdam, Țările de Jos, E-mail: :
  • Eu/noi ( * ) revoc/ăm prin prezenta contractul încheiat de mine/noi () pentru achiziționarea următoarelor bunuri ()/furnizarea următorului serviciu (*):
  • Numit la ()/primit la ()
  • Numele consumatorului (consumatorilor)
  • Adresa consumatorului (consumatorilor)
  • Semnătura consumatorului (consumatorilor) (numai în cazul unei comunicări pe hârtie)
  • Data

(*) Șterge după caz

Articolul 5 - Frauda

Când apare frauda, ​​va fi inițiată o investigație. Abuzul asupra acestei platforme va fi raportat poliției.

Articolul 6 - Politica de utilizare corectă

Folosim o politică de utilizare corectă. Atâta timp cât utilizatorul își folosește contul în mod normal, nu vom interveni. Utilizarea normală variază, dar în orice caz este limitată la maximum 30 de conversații noi pe lună și la maximum 10 conversații noi pe zi. Dacă ai nevoie de mai multe conversații pe zi, te rugăm să ne contactezi (și să îți justifici solicitarea).

Condiții suplimentare pentru companiile care au un cont premium business

Pentru a contacta utilizatorii, agențiile trebuie să treacă la un cont premium business. Un cont premium business pe Babysits costă utilizatorului $59,00 pe lună pe unitate (fără TVA).

Articolul 1 - Condiții

Prin achiziționarea unui cont premium pe platforma Babysits, ești de acord cu termenii și condițiile Babysits și condițiile suplimentare pentru un cont premium business. Persoana care servește ca persoană de contact a companiei sau organizația care încheie acordul se declară persoana de contact autorizată.

Articolul 2 - Plata

Prin achiziționarea unui cont premium business, autorizezi ca Babysits să colecteze automat taxa pentru contul premium business. Un cont premium pe Babysits costă $59,00 USD pe lună (fără TVA).

Serviciile de procesare a plăților pentru utilizatorii de conturi premium pe Babysits sunt furnizate de Stripe și sunt supuse Acordului Stripe Connected Account, care include Termenii și Condițiile Stripe (colectiv, „Acordul de Servicii Stripe”). Acceptând acești termeni sau continuând să accționezi ca utilizator de cont premium pe Babysits, ești de acord să te supui Acordului de Servicii Stripe, ale cărui condiții pot fi modificate de Stripe din când în când. Ca o condiție ca Babysits să activează serviciile de procesare a plăților prin Stripe, ești de acord să furnizezi către Babysits informații exacte și complete despre tine și despre afacerea ta (dacă este cazul) și să autorizezi Babysits să le partajeze pe acestea și informațiile despre tranzacții legate de utilizarea serviciilor de procesare a plăților furnizat de Stripe.

Articolul 3 - Înregistrare și anulare

Acordul și abonamentul ulterior (cont de afaceri premium) vor fi încheiate pe durata perioadei contractuale de o lună și pot fi începute în orice zi a lunii. Atunci când ești de acord cu un cont premium de afaceri, ești de acord că veți obține imediat acces la abonamentul Premium și recunoști că nu sunteți eligibili pentru o rambursare sau revocare a plății ca și companie.

Cu excepția cazului în care una dintre părți încetează acordul la timp (acest lucru este posibil până în ultima zi a termenului), acordul va fi reînnoit tacit pe durata termenului contractului. Anularea contului premium este încă posibilă înainte de sfârșitul fiecărei perioade contractuale. Dacă utilizatorul anulează înainte de sfârșitul termenului contractului, atunci contractul va fi reziliat la sfârșitul termenului contractului. În acest caz, utilizatorul nu are dreptul la rambursarea costurilor contului premium business pentru zilele rămase din termenul contractului. La anulare, va fi luată în considerare o perioadă de o zi. Anularea contului tău premium business se poate face cu ușurință online. După anulare, nu vor mai fi debitate costuri din contul dat, cu excepția cazului în care încă ne datorezi o taxă de abonament din luna (lunile) anterioară/e. În acest caz, suma restantă poate fi încasată automat.

Articolul 4 - Frauda

Când apare frauda, va fi inițiată o investigație. Abuzul asupra acestei platforme va fi raportat poliției.

Articolul 5 - Limite pentru mesaje

Atâta timp cât utilizatorul își folosește contul în mod normal, nu vom interveni. Utilizarea normală variază, dar în orice caz este limitată la maximum 60 de conversații noi pe lună, 40 pe săptămână și 20 pe zi.

Articolul 6 - Limite de organizație

Este permis maximum 1 cont pentru fiecare organizație.